13 March 2010

MSL : Kelantan - 0 vs Selangor - 0

Jadual padat menjadi cabaran utama Selangor kerana terpaksa bermain tiga kejohanan berbeza dalam masa serentak iaitu Liga Super, Piala FA dan sebagai wakil tunggal Malaysia dalam Piala AFC 2010. Mungkin keletihan juga menjadi punca Selangor hanya mampu seri tanpa jaringan dengan Kelantan di Kota Bahru malam tadi.

Kelantan menguasai hampir keseluruhan perlawanan yang berlangsung dalam hujan di hadapan kira-kira 20,000 penonton namun dihampakan tindakan penyudah lemah dan kekebalan benteng pelawat.



Peluang terbaik Selangor hadir pada minit ke-39 apabila Hardi Jaafar menerima hantaran 'through ball' cantik namun sepakannya melambung tinggi tatkala hanya berhadapan dengan penjaga gol lawan, Khairul Fahmi.

Keadaan perlawanan tidak berubah di separuh masa kedua dengan Kelantan menguasai perlawanan namun gagal menembusi benteng pertahanan Selangor yang dikemudi Khairul Anuar Baharom.
Selangor hampir menghukum kegagalan tuan rumah menyempurnakan deretan peluang yang terhidang namun peluang yang diperolehi masing-masing oleh Amri Yahyah dan pemain gantian R. Surendren gagal disudahkan sekaligus mengakhiri perlawanan dengan keputusan 0-0.

SELANGOR: 21.Hamsani Ahmad, 3.Razman Roslan, 5.Khairul Anuar Baharum, 6.Nasriq Baharom, 15.P.Gunalan, 20.Amirulhadi Zainal (19.D.Surendran), 12.Bunyamin Umar, 14.Hardi Jaafar, 8.Safiq Rahim (4.Asraruddin Putra Omar), 17.Amri Yahyah (c), 10.Safee Sali (23.R.Surendren)

PERLAWANAN SETERUSNYA

SELASA (16 MAC 2010)

                                                  SRIWIJAYA FC VS SELANGOR


(STADIUM JAKA BARING, PALEMBANG)


Youl'll Never Walk Alone!

1 comments:

JUNAIDI said...

Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui MBAH RAWA GUMPALA saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan MBAH RAWA GUMPALA yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti,MBAH RAWA GUMPALA juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penarik silahkan hubungi MBAH RAWA GUMPALA di 085316106111 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya.BUKA BLO DANA GHAIB MBAH RAWA GUMPALA

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails